Известие

Collapse
No announcement yet.

Прекъсва студена и топла

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Прекъсва студена и топла

    Здравейте... Преди 2 дни запалих моята 156 1.6 16V tc Бях 2 седмици в ремонт сменях блок защото стария се повреди доста. Та така по темата. Запалих колата аз но проблем на обороти работи много добре но подам ли газ започва да прекъсва да гърми и да се тресе. А преди да срине мотора работеше чудесно. Нямам идея какво е станало с нови свещи е вс букси са закачени напръскани с контактен спрей и т.н. и в движение е така прекъсва идва момент в който се изфорсирва добре и гръмва ужасно силно. Да подчертая гърнета нямам тръба на фи 75 със средно гърне самоделка и на края китайски ремус. Ще съм благодарен ако помогнете

  • #2
    ...
    Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:45.

    Comment


    • #3
      Да сам я правих. От доста време професията ми е автомонтьор но на тежкотоварна техника камиони и др.

      ---------- Post added at 00:55 ---------- Previous post was at 00:52 ----------

      Тея дни ще ходя на диагностика защото при нас е само за камиони автобуси бусове и т.н. няма кой да плати да отключат колите

      Comment


      • #4
        ...
        Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:46.

        Comment


        • #5
          И как бихте ми помогнали ако беше в сервиз? Благодаря предварително

          Comment


          • #6
            ...
            Last edited by nickgaidarov; d.m.y г., 18:46.

            Comment


            • #7
              В повечето подобни случаи някъде около всмукателния колектор смуче нерегламентирано въздух. Някое вакуумче виж да не си пропуснал, а след такъв гърмеж понякога и колектора се пука и тогава няма да заработи преди да го смениш. Пукнат колектор се хваща като прекараш ръка навсякъде по него. Другото възможно е да си объркал центровката и евентуално да си чукнал клапан.
              sigpic
              156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
              "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

              Comment


              • #8
                И аз мисля ,че нещо свързано с центровка най лесно става с подходящи пети за определения модел било то 1.6,1.8,2.0
                алфа ромео 156 тс

                Comment


                • #9
                  Имам вс необхходимо за зацепване оправих я оказа се кабел от бубина към свеща корозирал и след почистване се оправи

                  Comment


                  • #10
                    Като А за правилната центровка използвах скоби за заключване на двата вала, а коляновия вал на белег. Лесна и проста задачка за мен. Имам схемите на всички модели за точна центровка. Днес я покарах малко разработка на новите биелни и основни лагери и сегменти също. Но винаги все нещо трябва да те тормози. Вече всичко е наред.

                    ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:50 ----------

                    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
                    В повечето подобни случаи някъде около всмукателния колектор смуче нерегламентирано въздух. Някое вакуумче виж да не си пропуснал, а след такъв гърмеж понякога и колектора се пука и тогава няма да заработи преди да го смениш. Пукнат колектор се хваща като прекараш ръка навсякъде по него. Другото възможно е да си объркал центровката и евентуално да си чукнал клапан.
                    Моите всмукатели са алуминиеви и нямам проблем с тях

                    ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 18:55 ----------

                    Та да ви разкажа накрадко какво се случи при мен. Карах си аз някъде с около 150/160 км/ч и ми светна лампата за маслото. Изгасих и намалих веднага безопастно и вдигнах капака за проверка на течове, нямаше проверих маслото беше ок . И ми стана ясно веднага какво може да е. Викам си 1 биелен лагер няма каквобдруго да е все пак това им е слабото място. Изчаках да изтине запалих работеше все едно на три цилиндъра и яко чукане загасих я веднага и хайде на платформа. След 2 дни отварям мотора от доло и хоп изненада части от бутало. на 1 . 2 . 3 цилиндри лагерите липсваха коляновият вал за нищо не става хахахах 1 цилиндър надран до безбожие от биелата в следствие от нейното скъсване от буталото, а то си седеше спокойно в горния край на цилиндъра. Това бяха пораженията. Та нов втора употреба блок с вал и бутала за 250 лв и от там на татък всички части нови биелни основни лагери сегменти аксиални лагери шлайф глава пасване на клапани и райбероване гумички абе нормалните неща и за две седмици работа запалии. Като цена за всички части и стругар ми излезе 570лв като се има напредвид че частите ги закупувам с много голяма отстъпка през нашия сервизен магазин а за труд не съм плащал защото си я правих сам
                    Last edited by Михайлов; d.m.y г., 19:13.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от Михайлов Покажи съобщение
                      Като А за правилната центровка използвах скоби за заключване на двата вала, а коляновия вал на белег. Лесна и проста задачка за мен. Имам схемите на всички модели за точна центровка. Днес я покарах малко разработка на новите биелни и основни лагери и сегменти също. Но винаги все нещо трябва да те тормози. Вече всичко е наред.

                      ---------- Post added at 18:55 ---------- Previous post was at 18:50 ----------


                      Моите всмукатели са алуминиеви и нямам проблем с тях

                      ---------- Post added at 19:07 ---------- Previous post was at 18:55 ----------

                      Та да ви разкажа накрадко какво се случи при мен. Карах си аз някъде с около 150/160 км/ч и ми светна лампата за маслото. Изгасих и намалих веднага безопастно и вдигнах капака за проверка на течове, нямаше проверих маслото беше ок . И ми стана ясно веднага какво може да е. Викам си 1 биелен лагер няма каквобдруго да е все пак това им е слабото място. Изчаках да изтине запалих работеше все едно на три цилиндъра и яко чукане загасих я веднага и хайде на платформа. След 2 дни отварям мотора от доло и хоп изненада части от бутало. на 1 . 2 . 3 цилиндри лагерите липсваха коляновият вал за нищо не става хахахах 1 цилиндър надран до безбожие от биелата в следствие от нейното скъсване от буталото, а то си седеше спокойно в горния край на цилиндъра. Това бяха пораженията. Та нов втора употреба блок с вал и бутала за 250 лв и от там на татък всички части нови биелни основни лагери сегменти аксиални лагери шлайф глава пасване на клапани и райбероване гумички абе нормалните неща и за две седмици работа запалии. Като цена за всички части и стругар ми излезе 570лв като се има напредвид че частите ги закупувам с много голяма отстъпка през нашия сервизен магазин а за труд не съм плащал защото си я правих сам
                      И понеже напоследък е модерно да се обсъждат масла, с какво масло се случи това?
                      Не всички, които се скитат, са изгубени.

                      Comment


                      • #12
                        10w40 repsol а сега и сложих shel helix hx6 10w40 сматам да измина около 800-1000 км и да го сменя с селения или урания пак 10 на 40
                        Last edited by Михайлов; d.m.y г., 20:33.

                        Comment

                        Working...
                        X